Gunna - Car Sick (feat. NAV & Metro Boomin) [Official Audio]

2-Fev, 2018
6 653 996 Ko‘rishlar soni

Buy Drip Season 3: smarturl.it/DS3
iTunes: itunes.apple.com/us/album/drip-season-3/1339767856
Spotify: open.spotify.com/album/6caD9fY0HMXWCqg8uWL2vs?si=Nz0SZIeaQRa8vlOtZWeRPg
Drip Season 3 Tracklist:
Helluva Price (Prod. by Metro Boomin)
Drippin (Prod by Richie Souf)
Almighty (ft. Hoodrich Pablo Juan) | (Prod. by Turbo)
At The Hotel (ft. Lil Uzi Vert & So Icy Jordan) | (Prod. by Turbo)
Top Off (Prod. by Richie Souf)
King Kong (ft. Young Thug) | (Prod. by Richie Souf)
Pedestrian (Prod. by Metro Boomin, Wheezy, & Doughboy)
Lies About You (ft. Lil Durk) | (Prod. by Richie Souf)
Mistress (Prod. by Dylan)
Car Sick (ft. NAV & Metro Boomin) | (Prod. by Metro Boomin & NAV)
My Soul (Prod. by Metro Boomin & London On The Track)
No Joke (Prod. By Metro Boomin)
OhOkay (ft. Young Thug & Lil Baby) | (Prod. by Turbo)
Spending Addiction (Prod. by Turbo & Khalil)
Money Don't Change You (Prod. by DY 808Mafia)
Toast Up (Prod. By Wheezy)
Bonus: Drip or Drown Remix (ft. Lil Yachty) | (Prod. by Wheezy)
instagram.com/only1_gunna
twitter.com/1gunnagunna
College Park, Georgia-based rapper Gunna became interested in music and rapping as a hobby in his early teens, but got more serious about the possibility of a career in hip-hop around 2016, when he was introduced to Atlanta MC Young Thug by a mutual friend. The two developed a friendship, and before long Gunna was in the studio hopping on Young Thug's track "Floyd Mayweather," where he lent a verse alongside rap superstars Gucci Mane and Travis Scott. That feature was enough to jettison Gunna into relative fame, and he became affiliated with Young Thug's YSL imprint. By late 2016 he'd released the Drip Season mixtape and followed it with Drip Season 2 in the summer of 2017 and toured the US with Playboi Carti. In the fall of 2017 he released a collab EP with producer Wheezy titled Drip or Drownwhich has had great streaming success and is priming his fans for the release of the much anticipated Drip Season 3.

Fikrlar
  • Fire

    Shandesh AcharyaShandesh Acharya5 soat oldin
  • Lit

    Syf ReflexSyf ReflexKun oldin
  • I played this in the forest and all the animals gathered around peacefully

    UltraWaveUltraWave4 kun oldin
  • H

    RICHARDRAMIREZ ooRICHARDRAMIREZ oo4 kun oldin
  • H

    RICHARDRAMIREZ ooRICHARDRAMIREZ oo4 kun oldin
  • K

    RICHARDRAMIREZ ooRICHARDRAMIREZ oo4 kun oldin
  • Huh

    RICHARDRAMIREZ ooRICHARDRAMIREZ oo4 kun oldin
  • G

    RICHARDRAMIREZ ooRICHARDRAMIREZ oo4 kun oldin
  • One of the hardest beats I’ve ever heard

    magthegoatmagthegoat5 kun oldin
  • 2:08

    7ombie7ombie7 kun oldin
  • If Young Metro don't trust you, I'm gon' shoot you Metro I count the cash through the week On a Tesla, I can't go to sleep I covered her body with C's I'm copping this drip overseas I like when she get on her knees I'm rocking these VLONE jeans I need me a fat ass to squeeze I promise I look like a king I told you we all 'bout the cream My bag is a hundred or more I got this cash off of shows Left the Jag and I hopped in the Rolls Ain't rockin' no SI2 My diamonds VVS Ain't driving no CRV My coupe is a GT-S All the hard times gave me strength So I can carry this money to the bank Nobody helped me, there's no one to thank Now they watching the picture I paint My plug always make sure I'm straight Not every superhero got a cape Smoking on Backwoods bad for me But I don't wan't smoke on a vape (yeah) I ain't healthy, but my pockets they in shape (yeah) Fucking all these hoes, I'm touring state to state (state to state) Laying by the pool, your girlfriend feeding me grapes (feeding me grapes) Gotta keep it on me, I got a lot at stake I was born with all this drip, I came out a faucet (drip) When they put my bro in a chain gang, I almost lost it (almost lost it) So much jealousy and envy, gotta be cautious (gotta be cautious) I made some M's and I surrounded myself with bosses (bosses) Had too many flaws, I got my Rolex flooded with flawless (flawless) Had too much drip, I had to invest into a closet (closet) When I poured that 12 inside of a 2, I felt nauseous (I felt nauseous) If I pop another Tesla pill, I'ma be car sick (car sick) I pulled out the ladder, forgot my roof Thought I lost it (thought I lost it) Back then know hate been coming my way Think I dodged it (think I dodged it) She call her friend, we fucking in the room, told her fall in (fall in) I moved to the pad with a thirty foot drape, nigga we balling (ballin') Put heat-'em-up floors inside of my room (room) Off-White on the side of my shoes (shoes) VS's in all of my jewels (VS's) More blessings right after you lose (more blessings) Ain't stressing, my family cool (cool) Different watches, depend on the mood (mood) Lotta shopping with Fendi and Gucc' (Gucc') They be watching my grind like the news (my grind like the news) I'ma chop out the pen with my crew (crew) No mechanic, but I keep a tool (ah) Gunna got hoes by the twos (got hoes by the twos) Up the stick and don't nobody move (nah) She be eating my dick like it's food (food) She a freak and she still go to school (hey) I put that bitch in a groove (groove) Me and NAV stack that cash to the roof I was born with all this drip, I came out a faucet (drip) When they put my bro in a chain gang, I almost lost it (almost lost it) So much jealousy and envy, gotta be cautious (gotta be cautious) I made some M's and I surrounded myself with bosses (bosses) Had too many flaws, I got my Rolex flooded with flawless (flawless) Had too much drip, I had to invest into a closet (closet) When I poured that 12 inside of a 2, I felt nauseous (I felt nauseous) If I pop another Tesla pill, I'ma be car sick (car sick) I spend a mortgage on my clothes, now I'm balling (I'm balling) Girl, I'm tryna fuck right now, no time for stalling (stalling) I just got a walk-in closet to put the mall in (mall in) My whip so close to the floor, you gotta fall in (it's foreign) I stopped wearing Levi's, now it's Balmains (Balmain) Every time you see me, I'm with the same gang (same gang) I'm tryna get a hundred mil, fuck tryna maintain (maintain) Pour me up another six, I'm killing all pain (killing all pain) I was born with all this drip, I came out a faucet (drip) When they put my bro in a chain gang, I almost lost it (almost lost it) So much jealousy and envy, gotta be cautious (gotta be cautious) I made some M's and I surrounded myself with bosses (bosses) Had too many flaws, I got my Rolex flooded with flawless (flawless) Had too much drip, I had to invest into a closet (closet) When I poured that 12 inside of a 2, I felt nauseous (I felt nauseous) If I pop another Tesla pill, I'ma be car sick (car sick)

    Rishabh SinghRishabh Singh7 kun oldin
  • The way the sound goes right to left is so soothing.. (Earphone users)

    DLmohhDLmohh12 kun oldin
  • 2020 I’m still here even tho he got new good songs

    Kader PerretKader Perret15 kun oldin
  • Whose here after young weezy

    Gaynus GodGaynus God19 kun oldin
  • Song sounds like the dying light title screen

    Contested GamingContested Gaming21 kun oldin
  • This song i just cant explain it. Its soo good

    Dirty DanDirty Dan22 kun oldin
  • best beat such a vibe nav needs to make more chill songs like this

    luca polisiluca polisi25 kun oldin
  • 2020 and NAV is still dripping

    Michael ShawMichael Shaw25 kun oldin
  • idk why ppl hatin' on nav so much. he's fire🔥🔥🔥🔥🔥

    WigeuszWigeusz25 kun oldin
  • CLASSIC !!!!!!

    Booshay The greatBooshay The greatOy oldin
  • Gotta slap this all day when you get a pair of Off Whites

    E HerboooE HerboooOy oldin
  • I cant believe at the hotel has less views than this bs

    Hugo Hi-HatHugo Hi-HatOy oldin
  • take me back to 2018 where i heared this song for the first time

    Anel SahinpasicAnel SahinpasicOy oldin
  • 🗡

    PaulPaulOy oldin
  • I ain't healthy but my pockets they in shape

    NightcrawlerNightcrawlerOy oldin
  • Nav don’t miss

    Cory MartinezCory MartinezOy oldin
  • Metroooooo

    Mika LopesMika LopesOy oldin
  • 2:14 wtf bro please don't tell me I heard right like nahhhh

    Virtual Order GamingVirtual Order GamingOy oldin
    • Yes you did 😂

      SAMUEL 1STSAMUEL 1STOy oldin
  • drop music video for this

    harshilharshilOy oldin
  • Im lovin this shit man

    Blizzzard 03Blizzzard 03Oy oldin
  • 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    R!cothefamousk!dz RicoR!cothefamousk!dz RicoOy oldin
  • This might be one of the best songs of all time. Not even exaggerating

    NebulahV1NebulahV12 oy oldin
    • I swear people still sleep on it

      Soham SarkarSoham Sarkar21 kun oldin
  • Gunna's hardest song

    FishoutofWaterFishoutofWater2 oy oldin
  • Need a vid to this man. 🔥❤️🔥

    Husni MubarekHusni Mubarek2 oy oldin
  • they both together are luke peanut butter and jelly they both are good by themself both together are insane

    Jesus Aguirre QuinteroJesus Aguirre Quintero2 oy oldin
  • This song is so good and under rated

    Tommy VercettiTommy Vercetti2 oy oldin
  • 💎 GREAT WORK!

    London JarrettLondon Jarrett2 oy oldin
  • 6utta Choppa`3 dgk toH bplay Whig dae Tomb;!

    DreAecHo. CBlnKERDreAecHo. CBlnKER2 oy oldin
  • Hardest song of the album

    Sanjuid AliSanjuid Ali2 oy oldin
  • Love this song man

    OnionnFNOnionnFN2 oy oldin
  • Damn this song 2 years old already

    Julian14 StrikerJulian14 Striker2 oy oldin
  • If only NAV haters can listen to this joint

    Triều Trần QuangTriều Trần Quang2 oy oldin
  • METRO METRo METro MEtro Metro metro

    Tech L2R2Tech L2R22 oy oldin
  • First song I played in my new car

    EnduleEndule2 oy oldin
  • yo navs voice is so calming

    cityboyshalvincityboyshalvin2 oy oldin
  • This metro tag is so good

    BammerYtBammerYt3 oy oldin
  • 2:13

    ICashGokuICashGoku3 oy oldin
  • I mess with this lowkey

    Owen FosterOwen Foster3 oy oldin
  • Same

    Doug ClawsonDoug Clawson3 oy oldin
  • This song has a 80s synthpop vibe

    Alex MarcoffAlex Marcoff3 oy oldin
  • 0:44 NAV 2:45

    RockoRocko3 oy oldin
  • this song is going to be looked back upon when I have kids, a wife, my own home and life. I’m going to look back at high school and how this song went with so many times. my friends and I bumping this on a golf cart by the beach at 2am. coming home stressed out from school, putting this on. going to the gym at 5:30 in the morning and cranking this and having no thoughts except the song. I love this song man.

    Camden TruettCamden Truett3 oy oldin
  • STILL WAITING ON THE VIDEO LIKE WHAT THIS SONG IS A HIT!

    Breydon RazmusBreydon Razmus3 oy oldin
  • this track nightcore is fucking amazing just give a try

    Jacob WindrumJacob Windrum3 oy oldin
  • is this gunna

    ColabColab3 oy oldin
  • This Instrumental Makes me feel like the world will end in Peace.

    Texas 1992Texas 19923 oy oldin
  • Metroooooo

    Mwangi JosephMwangi Joseph3 oy oldin
  • New classic

    TassTass3 oy oldin
  • my all time favorite song in this genre

    Miran CakinMiran Cakin3 oy oldin
  • "I like wen she get on her knee's"- Gunna

    I AM KINGI AM KING3 oy oldin
  • I love you sierra V. This one’s for you. Cheers.

    Jaden HernandezJaden Hernandez3 oy oldin
  • My grandpa loves this song

    Big CookiesBig Cookies3 oy oldin
  • this song was ahead of its time tbh

    Julian SorianoJulian Soriano4 oy oldin
  • Remember playing this on my JL audio 12 inch sub In the back of my Benz

    Michael mayneMichael mayne4 oy oldin
  • who are here after watching NOTHING 4 FREE

    Gael Alejandro Puga GarciaGael Alejandro Puga Garcia4 oy oldin
  • This right here is a perfect example of how gunna can RIDE a beat... so talented

    AustinRAustinR4 oy oldin
  • This song made me realise how good gunna just is

    O.N.IO.N.I4 oy oldin
  • One of the safest songs to play on the AUX

    I love nick But I don’t like youI love nick But I don’t like you4 oy oldin
    • lmaoo i’m dead

      Kilo FamKilo Fam2 oy oldin
  • I'm still mad they never shot a video for this song

    Charlie StylesCharlie Styles4 oy oldin
    • Lowkey makes it harder.

      I love nick But I don’t like youI love nick But I don’t like you4 oy oldin
  • I’m addicted to this song, the beat... the flow.

    Hyper KadinHyper Kadin4 oy oldin
    • NAV needs do more dong like this if he wants get famous but he don’t, he got talent but don’t know how to use it

      ApexApex4 oy oldin
  • 1:17 NAV wanna be Ty Dolla Sign from "Irie" so bad with that flow jack...

    tttripletttriple4 oy oldin
    • i doubt thats stolen, Gunna uses the same flow but you choose NAV lol

      RockoRocko4 oy oldin
  • 🤙🏽

    Gloria vegasGloria vegas4 oy oldin
  • I ain't healthy but my poccets they in shape. 🥴🥴🥴

    Aye YoooRobAye YoooRob4 oy oldin
  • “I ain’t healthy but my pockets they in shape” -fat dude

    Lil boy CarlosLil boy Carlos4 oy oldin
    • Lmaoo

      ApexApex4 oy oldin
  • Gunna - She be eatin my dick like it's food Me - I'm sick LMFAO

    J4L3N XoJ4L3N Xo4 oy oldin
  • i promise i look like a king👑 hard time gave me strength💧 so i carry this money to the bank💸 not every super-hero got a cape i got a lot at stake🏨🌴 nigguh we ballin🔙🔙

    Tanvir NiazTanvir Niaz4 oy oldin
  • Soothing 🤢🔄

    Da kid 24Da kid 244 oy oldin
  • probably one of the chillest songs gunna has ever made

    itzceejay925itzceejay9254 oy oldin
  • Best collab ever. nav here is dope

    Federico ErcoliFederico Ercoli4 oy oldin
    • Rocko what u mean ?

      ApexApex4 oy oldin
    • if you dont listen to NAV, he has gems and misses like everyone else

      RockoRocko4 oy oldin
    • NAV carried that song

      ApexApex4 oy oldin
  • played this on airpods became airpods pro...

    notis moshopanotis moshopa4 oy oldin
  • 2020 🤟🏾

    vlonevlone4 oy oldin
  • My plug always make sure I'm straight 🔥💕++

    did someone ask for an egg?did someone ask for an egg?5 oy oldin
  • no matter how many times i listen to this it slaps just as hard as the first time i heard it

    KarmahKarmah5 oy oldin
  • IF I POP ANOTHER TESLA PILL IM RECLINING

    cvpstercvpster5 oy oldin
  • WHO ELSE WATCHING IN 2020?

    RISHAB CALYANAKOTIRISHAB CALYANAKOTI5 oy oldin
  • when you hear Future say Metro’s producer tag and then you hear Young Thug yelling Metro!

    RISHAB CALYANAKOTIRISHAB CALYANAKOTI5 oy oldin
    • thug part 🔥

      c0uplebandzz TVc0uplebandzz TVOy oldin
  • Gunna and NAV never lose!

    RISHAB CALYANAKOTIRISHAB CALYANAKOTI5 oy oldin
  • I FUCKIN LOVE ERICK KHAN

    Adesh JayarajAdesh Jayaraj5 oy oldin
  • This my shitlove that instru

    Johnathon ReeceJohnathon Reece5 oy oldin
  • Is he singing or rapping

    killua zoldyckkillua zoldyck5 oy oldin
  • “Pour me up another 6 I’m killing all pains” still the hardest naruto bar ever on a track

    Konoha’s FinestKonoha’s Finest5 oy oldin
    • @Vequa pain is a character in naruto and there 6 versions of him

      LuffyDLuffyD4 oy oldin
    • @Vequa search up pain naruto

      bin 2000bin 20004 oy oldin
    • I don’t watch Naruto, explain?

      VequaVequa4 oy oldin
    • broo never noticed

      bin 2000bin 20004 oy oldin
  • they need an album together anyone still in 2020

    Luljeta LajqiLuljeta Lajqi5 oy oldin
  • This is probably the best song Gunna has ever made.. play this shit everyday!🔥

    Kenneth ArthurKenneth Arthur5 oy oldin
    • :'-( life was simple

      Xeno Son KalebXeno Son KalebOy oldin
    • Facts I gotta jam this everyday

      Aye YoooRobAye YoooRob4 oy oldin
  • “The plug always make sure I’m straight, not all heroes wear capes” that’s so hard🤞🏼

    Derek BelfioreDerek Belfiore5 oy oldin
  • Bumping in my gt-s

    Jake MorganJake Morgan5 oy oldin
  • Crazy underrated song‼️

    Derek BelfioreDerek Belfiore5 oy oldin
  • Nav took Speaker knockerz flow. Listen to speaker knockerz - we know

    Banner MateBanner Mate5 oy oldin
    • it sounds nothing alike wtf

      RockoRocko4 oy oldin
    • Rip speaker knockerz🙏

      Josaiah GonzalesJosaiah Gonzales5 oy oldin
  • I get chills when I listen to this ✨🤍

    Gabriela RoseGabriela Rose5 oy oldin
  • 2020 who is here

    FAT YOSHIFAT YOSHI5 oy oldin
  • On a Tesla , I can’t go to sleep 🥴

    Chris KringzChris Kringz6 oy oldin
UZworld